Pogoji poslovanja

1. Pogoji poslovanja

Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo prodajni svetovalci iz klicnega centra stranke ustrezno in pravočasno obvestili.

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate:

pišete na e-naslov: info@motivacija.si ali
pokličete na telefonsko številko: 080 12 95.

2. Dokončna potrditev naročila

Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko vas po oddaji spletnega naročila:

3. Možnost spremembe naročila

Vse želene spremembe v zvezi z že oddanim, a ne dokončno potrjenim naročilom, lahko sporočite prodajnemu svetovalcu, ko vas bo kontaktiral za dokončno potrditev naročila po telefonu ali pošljete e-sporočilo odgovor na e-sporočilo ''Podatki o vašem naročilu'', ki ste ga prejeli ob oddaji naročila.

4. Podatki o dostavi

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 7 do 10 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije in se zaračunavajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku.

Če naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti v predvidenem času, vas bomo o tem obvestili, pri čimer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu.

V primeru dostave preko Pošte Slovenije kupnino poravnate na vaši lokalni poštni izpostavi, kjer tudi prevzamete naročeni izdelek.

Stroški poštnine so v vsakem primeru razvidni iz nakupovalne košarice, še preden zaključite naročilo.

5. Plačilo po povzetju

Naročene izdelke plačate po povzetju na vaši lokalni pošti (v primeru dostave preko Pošte Slovenije).

6. Pravne osebe – plačilo po predračunu

V primeru naročila blaga s strani pravnih oseb, se plačilo izvede po izdanem predračunu in blago dostavimo pravnim osebam v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.

7. Postopek nakupa

I. Nakupovalna košarica

1. korak

Na spletni strani nakupovalne košarice so kupcu prikazani izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Poleg izbranihi izdelkov je naveden tudi strošek dostave ter celoten strošek nakupa.

Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo ''Odstrani'', ki se nahaja pod izdelkom. Če želi kupec dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Nazaj na ogled izdelkov'' (v primeru uporabe spletne trgovine na naslovu www.motivacija.si). S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

2. korak

Kupec zaključi svoje naročilo tako, da v obrazec na spletni strani vnese vse zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, tel. številko, e-naslov). Kupec zaključi naročilo s klikom na gumb ''Nadaljujte z naročilom''.

3. korak

Če je bilo sporočilo uspešno posredovano, se kupcu na spletni strani izpiše tekst ''Naročilo končano''. Poleg tega bo kupec na e-naslov, ki ga je vnesel v 2. koraku, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila.

Če kupec po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori, kot je opisano v točki 3 Pogojev poslovanja, in sicer:

ko ga bo za dokončno potrditev naročila poklical naš svetovalec iz klicnega centra ali
preko e-pošte na naslov info@motivacija.si.

II. Potrditev naročila

Po oddaji naročila bo kupec na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo oddano in zabeleženo. Kupec je v omenjenem elektronskem sporočilu seznanjen da nas lahko v primeru kakršnikoli dodatnih informacij kontaktira preko telefona (080 12 95) ali preko e-pošte (info@motivacija.si).

Kupec je s prejetim elektronskim obvestilom seznanjen, da ga bomo za dokončno potrditev naročila in vse dodatne informacije v kratkem času poklicali. Če kupec ne bo dosegljiv preko telefona, ga bomo kontaktirali preko e-pošte.

Ob potrditvi naročila prodajni svetovalec iz klicnega centra obvesti kupca o predvidenem roku dostave naročenega blaga. Če bo kupec želel po potrditvi naročila, preklicati naročilo, bo lahko to storil vse do takrat, ko naročeno blago ne bo odposlano, in sicer po telefonu, s klicem na telefonsko številko: 080 12 95 ali preko e-pošte: info@motivacija.si.

III. Odprema blaga

Studio Moderna, d.o.o., pripravi v dogovorjenem roku blago za odpremo ter ga odpošlje na kupčev naslov. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša za več kot je navedeno v točki 4 Pogojev poslovanja, se kupca obvesti preko telefona, e-pošte ali fizične pošte.

8. Nakupna pogodba

Nakupna pogodba se hrani na sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov:

Studio Moderna, d.o.o.
Podružnica v Kopru
Kolodvorska ulica 9
6000 Koper

Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

9. Identifikacija strank ob prevzemu blaga

Dobavitelj oziroma od njega pooblaščena dostavna služba, si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago lahko izročimo pravemu naročniku.

10. Vračilo izdelka

Potrošnik ima pravico, da v 15-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo.

V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naslov:

STUDIO MODERNA d.o.o.
Otiški vrh 25a
2373 Šentjanž pri Dravogradu

Možnost vračila blaga oziroma odstopa od pogodbe ne velja v naslednjih primerih:

Posodobljeno: maj, 2012.